درباره وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 16122
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

ترافلاپ \ Teraflops
سایت اطلاع رسانی فناوری اطلاعات و IT


جدید ترین مطالب را هم میتوانید در پیج ما در فیسبوک مشاهده نمایید.........

 

مایکروسافت این بار باهدف قرار دادن جیمیل، سرویس پست الکترونیکی شرکت گوگل، حملات جدیدی را علیه گوگل آغاز کرده تا با اعلام نگرانی‌های خود از مشکلات حریم خصوصی، کاربران جیمیل را به سوی استفاده از آوت‌لوک سوق دهد.

 

 

 



ادامه مطلب ...



استفاده از شبکه های جدید سوپر وای – فای به کاربران امکان می دهد تماس های تلفنی برقرار کنند یا در اینترنت به گشت و گذار بپردازند، بدون آنکه هر ماه مجبور شوند قبض های سنگینی را به عنوان هزینه مکالمه پرداخت کنند.

 



ادامه مطلب ...


(پردازنده 80 هسته ای هم آمد)

تنها در عرض یک ثانیه یک ترابایت اطلاعات ( یعنی یک تریلیون بایت ) را با سرعت تمام جابجا کنند .

 



ادامه مطلب ...



آیا می‌دانید کشوری توسعه یافته مانند ایالات متحده امریکا در لیست ۱۰ کشوربرتر از لحاظ سرعت اینترنت درچه رتبه‌ای قرار دارد؟ شاید جالب باشید بدانید که این کشور هیچ جایی در این لیست ندارد. با نگاهی به جدیدترین گزارش سه‌ماهه منتشر شده از مرکز تکنولوژی Akami، این لیست که براساس اطلاعات ماه‌های جولای، آگوست و سپتامبر سال گذشته میلادی تنظیم شده است، میانگین حد نهایی سرعت را در هر کشور مورد بررسی قرار داده است. باهم به مرور این لیست می‌پردازیم:

 



ادامه مطلب ...



گيگابايت محصول ديگري از رده مادربردهاي حرفه‌اي خود را معرفي نمود. اين مادربرد جديد كه بر پايه پيكره‌بندي LGA 1366 و چيپ‌ست X58 طراحي و ساخته شده است، X58A-UD9 نام دارد و از قابليت‌هاي انحصاري برخوردار است كه براي اولين بار در اختيار كاربران قرار مي‌گيرد.

 



ادامه مطلب ...


چگونه می‌توان در دنیایی مثل دنیای موبایل، با تعداد زیادی رقیب سرسخت، تمامی رقبا را شوکه کرد و از آن‌ها پیشی گرفت؟ قطعا باید چیز فوق‌العاده‌ای در آستین داشت که حقیقتا از زمان خود جلوتر باشد. به نظر می‌رسد این دقیقا همان کاری است که کمپانی تایوانی Polytron Technologies، با رونمایی از نمونه اولیه تلفن تمام شفاف خود، در حال تلاش برای انجام آن است.

 



طبق آخرین نظرسنجی از فعالان بازار (ICT) در دی امسال سامسونگ توانسته بیشترین فروش را در ایران کسب نماید و در رتبه های بعدی به ترتیب نوکیا ، اپل و اچ تی سی قرار دارند

 



ادامه مطلب ...


کمپانی اپل ثبت اختراع محصولی جدید بنام کفشهای هوشمند را به نام خود کرد.

 



ادامه مطلب ...


امکان ارایه سرویس بدون نقص در روزهای تعطیلی و مناطق پرجمعیت و ارایه خدمات در نسل دو و سه از جمله نتایج به دست آمده از نوسازی شبکه همراه اول است که در ماه گذشته به پایان رسید.


تبدیل شبکه همراه اول از دیجیتال به IP

 

 



ادامه مطلب ...


مروری بر آمارهای وزارت ارتباطات گویای آن است که تا پایان سال 1390 سرانه پهنای باند اینترنت به ازای هر نفر 0.9 کیلوبیت بوده است.

 

 



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • vib برای تازه شدن دیرنیست
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت اطلاع رسانی اخبار فناوری اطلاعات و IT و آدرس teraflops.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.