درباره وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 16125
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

ترافلاپ \ Teraflops
سایت اطلاع رسانی فناوری اطلاعات و IT
چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, :: 16:7 ::  نويسنده : Admin



چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:یک سیستم پرقدرت !, :: 16:3 ::  نويسنده : Admin



شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:iphone 5 , :: 14:33 ::  نويسنده : Admin



ترافلاپی های عزیز : دوست دارید در سری جدید ترافلاپ چه مطالبی برایتان گذاشته شود ؟!

با ارسال نظرات مفید خود در همین پست ، ما را جویا کنید.

با تشکر :

تیم ترافلاپ

QR Teraflops



بزرگترین و فوق‌العاده ترین عکس پانورامایی جهان.
تصویر 360 درجه ای با دروبین 320 میلیارد پیکسلی از لندن

اینم سایت مرجع
فقط باید سرعت خط شما مطلوب باشه ...

http://btlondon2012.co.uk/pano.html
 

 



جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, :: 1:11 ::  نويسنده : Admin




احتمالا با برنامه های مدیریت دانلود آشنایی دارید. Loader Droid Pro download manager در دانلود انواع فایل توسط گوشی به شما کمک می کند. پشتیبانی از انواع فرمت فایل نظیر موزیک، ویدیو، عکس، برنامه و هرچیز دیگری، دانلود را بسیار آسان می کند. در صورتی که اینترنت گوشی شما قطع شود، دانلود را می توانید از جایی که قطع شده است آغاز کنید. این برنامه برای دانلود فایل های بزرگ، بسیار مناسب است و نگرانی جهت قطع دانلود را ازبین می برد. زیرا با قطع اینترنت، دانلود را تا اتصال بعدی مکث نگه می دارد.

دانلود در ادامه مطلب >>>>

 



ادامه مطلب ...


پروژه‌ی One Puck یک کیک‌استارتر تازه است که می‌کوشد راهکاری نوآورانه برای شارژ گوشی‌های هوشمند تلفن همراه را از طریق مهار کردن نیروی گرمایی نوشیدنی‌های سرد و گرم فراهم کند. این دستگاه را می‌توان یکی از عجیب و غریب‌ترین ابزارهای ذخیره جهان دانست که یکی از کاربردی‌ترین نمونه‌های تولیدی شرکت Epiphany نیز هست.

 



ادامه مطلب ...



جدید ترین مطالب را هم میتوانید در پیج ما در فیسبوک مشاهده نمایید.........

 

مایکروسافت این بار باهدف قرار دادن جیمیل، سرویس پست الکترونیکی شرکت گوگل، حملات جدیدی را علیه گوگل آغاز کرده تا با اعلام نگرانی‌های خود از مشکلات حریم خصوصی، کاربران جیمیل را به سوی استفاده از آوت‌لوک سوق دهد.

 

 

 



ادامه مطلب ...



استفاده از شبکه های جدید سوپر وای – فای به کاربران امکان می دهد تماس های تلفنی برقرار کنند یا در اینترنت به گشت و گذار بپردازند، بدون آنکه هر ماه مجبور شوند قبض های سنگینی را به عنوان هزینه مکالمه پرداخت کنند.

 



ادامه مطلب ...


(پردازنده 80 هسته ای هم آمد)

تنها در عرض یک ثانیه یک ترابایت اطلاعات ( یعنی یک تریلیون بایت ) را با سرعت تمام جابجا کنند .

 



ادامه مطلب ...



آیا می‌دانید کشوری توسعه یافته مانند ایالات متحده امریکا در لیست ۱۰ کشوربرتر از لحاظ سرعت اینترنت درچه رتبه‌ای قرار دارد؟ شاید جالب باشید بدانید که این کشور هیچ جایی در این لیست ندارد. با نگاهی به جدیدترین گزارش سه‌ماهه منتشر شده از مرکز تکنولوژی Akami، این لیست که براساس اطلاعات ماه‌های جولای، آگوست و سپتامبر سال گذشته میلادی تنظیم شده است، میانگین حد نهایی سرعت را در هر کشور مورد بررسی قرار داده است. باهم به مرور این لیست می‌پردازیم:

 



ادامه مطلب ...



گيگابايت محصول ديگري از رده مادربردهاي حرفه‌اي خود را معرفي نمود. اين مادربرد جديد كه بر پايه پيكره‌بندي LGA 1366 و چيپ‌ست X58 طراحي و ساخته شده است، X58A-UD9 نام دارد و از قابليت‌هاي انحصاري برخوردار است كه براي اولين بار در اختيار كاربران قرار مي‌گيرد.

 



ادامه مطلب ...


چگونه می‌توان در دنیایی مثل دنیای موبایل، با تعداد زیادی رقیب سرسخت، تمامی رقبا را شوکه کرد و از آن‌ها پیشی گرفت؟ قطعا باید چیز فوق‌العاده‌ای در آستین داشت که حقیقتا از زمان خود جلوتر باشد. به نظر می‌رسد این دقیقا همان کاری است که کمپانی تایوانی Polytron Technologies، با رونمایی از نمونه اولیه تلفن تمام شفاف خود، در حال تلاش برای انجام آن است.

 



طبق آخرین نظرسنجی از فعالان بازار (ICT) در دی امسال سامسونگ توانسته بیشترین فروش را در ایران کسب نماید و در رتبه های بعدی به ترتیب نوکیا ، اپل و اچ تی سی قرار دارند

 



ادامه مطلب ...


کمپانی اپل ثبت اختراع محصولی جدید بنام کفشهای هوشمند را به نام خود کرد.

 



ادامه مطلب ...


امکان ارایه سرویس بدون نقص در روزهای تعطیلی و مناطق پرجمعیت و ارایه خدمات در نسل دو و سه از جمله نتایج به دست آمده از نوسازی شبکه همراه اول است که در ماه گذشته به پایان رسید.


تبدیل شبکه همراه اول از دیجیتال به IP

 

 



ادامه مطلب ...


مروری بر آمارهای وزارت ارتباطات گویای آن است که تا پایان سال 1390 سرانه پهنای باند اینترنت به ازای هر نفر 0.9 کیلوبیت بوده است.

 

 



ادامه مطلب ...


با گسترش عرضه رایانه‌های سبک و قابل حمل، سیستم عامل‌های جدیدی نیز برای نصب بر روی آنها عرضه می‌ شود.

 

 

 



ادامه مطلب ...


شرکت اینتل می‌گوید گروه تولید مادربرد برای رایانه‌های شخصی خود را ظرف چند سال آینده تعطیل خواهد کرد.

 



ادامه مطلب ...


کتابی با چاپ نفیس را در قفسه کتاب بگذارید.
بعداز ۵۰۰ سال مراجعه کرده و آن را سالم خواهید یافت. به خواندن ادامه دهید.

حالا یک دیسک یا دی.وی.دی معمولی را در جای مناسب قرار دهید و ۵ سال بعد به آن مراجعه کنید.

اینکه دیتای شما خوانده شود یا نه، بسته به شانس شما است.



ادامه مطلب ...



کمپانی Xi3 تا چند ماه دیگر قرار است کیس رایانه‌ای را روانه بازار کند که به اندازه یک کتاب معمولی است. آیا ادعای این کمپانی مبنی بر پایان دوران رایانه‌های رومیزی درست است؟



ادامه مطلب ...


درسته فقط 50 دلار...

سامسونگ پیش‌تر ویندوز فون ارزان قیمت ATIV Odyssey را معرفی کرده بود ولی به نظر می‌رسد این گوشی 4 اینچی از فردا توسط کمپانی مخابراتی ورایزون به قیمت 50 دلار راهی بازار خواهد شد.



ادامه مطلب ...


تبلت آندرویدی و فوق باریک Xperia Tablet Z با ضخامت 6.9 میلی‌متر و در اندازه 10.1 اینچ از سوی شرکت ژاپنی سونی رونمایی شد.



ادامه مطلب ...


کمپانی AMD به گفته خودش در جهت «گسترش فعالیت خود در بازارهای نوین» دو متخصص نامی را از دو کمپانی اپل و کوالکام به استخدام خود درآورده است. این احتمال وجود دارد که این مهندسین در بخش توسعه تراشه Temash کمپانی AMD فعالیت نمایند.

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 4 بهمن 1398برچسب:, :: 15:17 ::  نويسنده : Admin

« به ما بپیوندید »
 
 لطفا بارکد را اسکن کنید و به صفحه ما در (اف بی) متصل شوید

QR Teraflops
و

در نظرسنجی ما در این سایت شرکت کنید

 

 و همچنین :


درقسمت تبادل لینک هوشمند سایت به آسانی با ما تبادل لینک نمایید



پس از طرح نگرانیهایی در مورد عدم رعایت شئونات اسلامی در مکالمات تصویری اپراتور جدید تلفن همراه (رایتل) و بحث رعایت محرم و نامحرم روابط عمومی این اپراتور به ارائه توضیحاتی در این باره پرداخته و خاطرنشان کرده است: رعایت مسائل فرهنگی از ابتدا دغدغه خود این اپراتور هم بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا، شاهین آرپناهی – مدیر کل برند و ارتباطات رایتل –  اظهار کرد:‌ دغدغه‌ای که دوستان در مجلس درباره آن صحبت کرده‌اند، دغدغه‌ای است که می‌توان آن را در ارتباط با هر فن‌آوری جدیدی که وارد بازار می‌شود احساس کرد.



ادامه مطلب ...


با اینکه این روتر بی‌سیم کوچک و بسیار جالب‌توجه در ۲۰۱۳ CES امسال رونمایی شده‌بود اما ظاهراً در هیاهوی تازه‌های ریز و درشت نمایشگاه امسال از دیده‌ها پنهان ماند.

ایسوس این روتر بی‌سیم را چنان کوچک و جمع‌وجور طراحی کرده‌‌است که می‌توان اندازه آن‌را با یک حافظه فلش معمولی مقایسه کرد!

این روتر جیبی که WL-330NUL USB نام دارد و طولش ۶۵ میلی‌متر است، هم‌اکنون در سایت خرده‌فروشی Expansys بریتانیا معرفی شده‌است و با اینکه هنوز قیمتش مشخص نیست اما می‌توان نخستین سری آن‌ها را که ۱۴ فوریه عرضه خواهندشد از حالا سفارش داد. این روتر دارای یک درگاه اترنت است و از هر دو واسط USB 3.0 و USB 2.0 و نیز استانداردهای ۸۰۲٫۱۱b/g/n وای‌فای ۲٫۴ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.



به گفته‌ رئیس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی گوشی‌های که از نظر قیمت و امکانات در حد متوسط قرار دارند، گوشی‌های محبوب در میان مشتریان موبایل ایرانی به‌شمار می‌روند.

گوشی‌های تلفن همراه از جمله کالاهایی هستند که حتی نوسانات نرخ ارز و بالا‌ رفتن قیمت‌ها هم بازار آن‌ها را زیاد از سکه نینداخته است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا،  تازه‌ترین آمار گمرک حاکی از آن است که در شش ماه نخست امسال بالغ بر ۴۱۷ تن انواع گوشی تلفن همراه به ارزش بیش از ۹۲ میلیون دلار وارد کشور شده است که این رقم از نظر وزنی و ارزشی به ترتیب ۱۸۵.۹ و ۳۴۶.۶ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه در سال قبل نشان می‌دهد.
 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:قاشق و چنگال های,هوشمند, :: 22:54 ::  نويسنده : Admin

باورتان می شود که قاشق و چنگال از برترین محصولات فناوری باشند؟! بله. این قاشق و چنگال های هوشمند با شمارش و بررسی میزان مصرف شما مراقب سلامتی شما خواهند بود.



اینتل به دنبال یافتن راهکاری است تا برای فیزیکدان مشهور استیون هاوکینگ امکان مکالمه سریعتر را فراهم کند.

 



ادامه مطلب ...


سرانجام پس از سالها، فیسبوکی ها به این نتیجه رسیده اند که باید اهمیت بیشتری به کادر جستجوی بالای صفحه این شبکه اجتماعی بدهند و به همین دلیل نگاه فیس بوکی ها به تازگی به مسئله سرچ و جستجو در این شبکه اجتماعی بسیار جدی تر ازگذشته شده است.

http://www.techblog.ir/wp-content/uploads/2012/04/Facebook_Google.jpg

 



ادامه مطلب ...


یک گروه جهانگرد که از چین عازم کره شمالی بودند، می‌گویند برای اولین‌بار اجازه یافتند موبایل‌هایشان را همراه خود وارد این کشور کنند؛ این در حالی است که در کره شمالی داشتن تلفن همراه که به خطوط ارتباطی خارج کشور وصل شود ممنوع است، مگر برای عده‌‎ای خاص که مجوز دارند.

پیش از این، هنگام ورود جهانگردان به کره شمالی در مرز موبایل مسافران گرفته می‌شد و هنگام بازگشت مأموران کره شمالی تلفن همراه مسافران را به آنها پس می‌دادند.



 



ادامه مطلب ...


ادیتورهای یاهو این مقاله را به عنوان مقاله محبوب سال 2012 انتخاب کرده اند. این مقاله ابتدا در ماه سپتامبر در بخش امور مالی یاهو قرار گرفت و یکی از محبوب ترین مقالات ماه بود.

 



ادامه مطلب ...


 

مایکروسافت در حال انجام آزمایش های نهایی بر روی IE10 برای سیستم عامل ویندوز ۷ است.

 

 



ادامه مطلب ...


تصور کنید در حال کار کردن با گوشی هوشمندتان که از جدیدترین نسخه ویندوزفون یعنی ویندوزفون ۸ بهره می‌برد، باشید که ناگهان با پیغام خطایی روبرو شوید که از شما درخواست می‌کند سی‌دی نصب ویندوز را در داخل دستگاه بگذارید و کامپیوتر را مجددا راه‌اندازی کنید. این موضوع،خنده‌دار اما درعین حال واقعیت است!

 



ادامه مطلب ...


 

گوشی‌های موبایلی که به صورت قاچاق وارد کشور شده و رجیستر نمی‌شود، معمولا در حین استفاده مشکل‌ساز خواهند بود؛ هنگ می‌کنند، به‌روز نمی‌شوند، با بعضی برنامه‌ها بخصوص فارسی‌سازها مشکل دارند و سایر مشکلاتی که کاربر را کلافه می‎کند.



ادامه مطلب ...


مشتریان گوشی‌های سونی از این پس می توانند انواع مدل‌های این برند را با گارانتی رسمی آرین خریداری کنند.

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • vib برای تازه شدن دیرنیست
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت اطلاع رسانی اخبار فناوری اطلاعات و IT و آدرس teraflops.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.