درباره وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 16125
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

ترافلاپ \ Teraflops
سایت اطلاع رسانی فناوری اطلاعات و IT

با گسترش عرضه رایانه‌های سبک و قابل حمل، سیستم عامل‌های جدیدی نیز برای نصب بر روی آنها عرضه می‌ شود.

 

 

 



ادامه مطلب ...


شرکت اینتل می‌گوید گروه تولید مادربرد برای رایانه‌های شخصی خود را ظرف چند سال آینده تعطیل خواهد کرد.

 



ادامه مطلب ...


کتابی با چاپ نفیس را در قفسه کتاب بگذارید.
بعداز ۵۰۰ سال مراجعه کرده و آن را سالم خواهید یافت. به خواندن ادامه دهید.

حالا یک دیسک یا دی.وی.دی معمولی را در جای مناسب قرار دهید و ۵ سال بعد به آن مراجعه کنید.

اینکه دیتای شما خوانده شود یا نه، بسته به شانس شما است.



ادامه مطلب ...



کمپانی Xi3 تا چند ماه دیگر قرار است کیس رایانه‌ای را روانه بازار کند که به اندازه یک کتاب معمولی است. آیا ادعای این کمپانی مبنی بر پایان دوران رایانه‌های رومیزی درست است؟



ادامه مطلب ...


درسته فقط 50 دلار...

سامسونگ پیش‌تر ویندوز فون ارزان قیمت ATIV Odyssey را معرفی کرده بود ولی به نظر می‌رسد این گوشی 4 اینچی از فردا توسط کمپانی مخابراتی ورایزون به قیمت 50 دلار راهی بازار خواهد شد.



ادامه مطلب ...


تبلت آندرویدی و فوق باریک Xperia Tablet Z با ضخامت 6.9 میلی‌متر و در اندازه 10.1 اینچ از سوی شرکت ژاپنی سونی رونمایی شد.



ادامه مطلب ...


کمپانی AMD به گفته خودش در جهت «گسترش فعالیت خود در بازارهای نوین» دو متخصص نامی را از دو کمپانی اپل و کوالکام به استخدام خود درآورده است. این احتمال وجود دارد که این مهندسین در بخش توسعه تراشه Temash کمپانی AMD فعالیت نمایند.

 



ادامه مطلب ...


پس از طرح نگرانیهایی در مورد عدم رعایت شئونات اسلامی در مکالمات تصویری اپراتور جدید تلفن همراه (رایتل) و بحث رعایت محرم و نامحرم روابط عمومی این اپراتور به ارائه توضیحاتی در این باره پرداخته و خاطرنشان کرده است: رعایت مسائل فرهنگی از ابتدا دغدغه خود این اپراتور هم بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا، شاهین آرپناهی – مدیر کل برند و ارتباطات رایتل –  اظهار کرد:‌ دغدغه‌ای که دوستان در مجلس درباره آن صحبت کرده‌اند، دغدغه‌ای است که می‌توان آن را در ارتباط با هر فن‌آوری جدیدی که وارد بازار می‌شود احساس کرد.



ادامه مطلب ...


با اینکه این روتر بی‌سیم کوچک و بسیار جالب‌توجه در ۲۰۱۳ CES امسال رونمایی شده‌بود اما ظاهراً در هیاهوی تازه‌های ریز و درشت نمایشگاه امسال از دیده‌ها پنهان ماند.

ایسوس این روتر بی‌سیم را چنان کوچک و جمع‌وجور طراحی کرده‌‌است که می‌توان اندازه آن‌را با یک حافظه فلش معمولی مقایسه کرد!

این روتر جیبی که WL-330NUL USB نام دارد و طولش ۶۵ میلی‌متر است، هم‌اکنون در سایت خرده‌فروشی Expansys بریتانیا معرفی شده‌است و با اینکه هنوز قیمتش مشخص نیست اما می‌توان نخستین سری آن‌ها را که ۱۴ فوریه عرضه خواهندشد از حالا سفارش داد. این روتر دارای یک درگاه اترنت است و از هر دو واسط USB 3.0 و USB 2.0 و نیز استانداردهای ۸۰۲٫۱۱b/g/n وای‌فای ۲٫۴ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • vib برای تازه شدن دیرنیست
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت اطلاع رسانی اخبار فناوری اطلاعات و IT و آدرس teraflops.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.