درباره وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 16126
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

ترافلاپ \ Teraflops
سایت اطلاع رسانی فناوری اطلاعات و IT

به گفته‌ رئیس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی گوشی‌های که از نظر قیمت و امکانات در حد متوسط قرار دارند، گوشی‌های محبوب در میان مشتریان موبایل ایرانی به‌شمار می‌روند.

گوشی‌های تلفن همراه از جمله کالاهایی هستند که حتی نوسانات نرخ ارز و بالا‌ رفتن قیمت‌ها هم بازار آن‌ها را زیاد از سکه نینداخته است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا،  تازه‌ترین آمار گمرک حاکی از آن است که در شش ماه نخست امسال بالغ بر ۴۱۷ تن انواع گوشی تلفن همراه به ارزش بیش از ۹۲ میلیون دلار وارد کشور شده است که این رقم از نظر وزنی و ارزشی به ترتیب ۱۸۵.۹ و ۳۴۶.۶ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه در سال قبل نشان می‌دهد.
 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:قاشق و چنگال های,هوشمند, :: 22:54 ::  نويسنده : Admin

باورتان می شود که قاشق و چنگال از برترین محصولات فناوری باشند؟! بله. این قاشق و چنگال های هوشمند با شمارش و بررسی میزان مصرف شما مراقب سلامتی شما خواهند بود.



اینتل به دنبال یافتن راهکاری است تا برای فیزیکدان مشهور استیون هاوکینگ امکان مکالمه سریعتر را فراهم کند.

 



ادامه مطلب ...


سرانجام پس از سالها، فیسبوکی ها به این نتیجه رسیده اند که باید اهمیت بیشتری به کادر جستجوی بالای صفحه این شبکه اجتماعی بدهند و به همین دلیل نگاه فیس بوکی ها به تازگی به مسئله سرچ و جستجو در این شبکه اجتماعی بسیار جدی تر ازگذشته شده است.

http://www.techblog.ir/wp-content/uploads/2012/04/Facebook_Google.jpg

 



ادامه مطلب ...


یک گروه جهانگرد که از چین عازم کره شمالی بودند، می‌گویند برای اولین‌بار اجازه یافتند موبایل‌هایشان را همراه خود وارد این کشور کنند؛ این در حالی است که در کره شمالی داشتن تلفن همراه که به خطوط ارتباطی خارج کشور وصل شود ممنوع است، مگر برای عده‌‎ای خاص که مجوز دارند.

پیش از این، هنگام ورود جهانگردان به کره شمالی در مرز موبایل مسافران گرفته می‌شد و هنگام بازگشت مأموران کره شمالی تلفن همراه مسافران را به آنها پس می‌دادند.



 



ادامه مطلب ...


ادیتورهای یاهو این مقاله را به عنوان مقاله محبوب سال 2012 انتخاب کرده اند. این مقاله ابتدا در ماه سپتامبر در بخش امور مالی یاهو قرار گرفت و یکی از محبوب ترین مقالات ماه بود.

 



ادامه مطلب ...


 

مایکروسافت در حال انجام آزمایش های نهایی بر روی IE10 برای سیستم عامل ویندوز ۷ است.

 

 



ادامه مطلب ...


 

گوشی‌های موبایلی که به صورت قاچاق وارد کشور شده و رجیستر نمی‌شود، معمولا در حین استفاده مشکل‌ساز خواهند بود؛ هنگ می‌کنند، به‌روز نمی‌شوند، با بعضی برنامه‌ها بخصوص فارسی‌سازها مشکل دارند و سایر مشکلاتی که کاربر را کلافه می‎کند.



ادامه مطلب ...


مشتریان گوشی‌های سونی از این پس می توانند انواع مدل‌های این برند را با گارانتی رسمی آرین خریداری کنند.

 



ادامه مطلب ...


تصور کنید در حال کار کردن با گوشی هوشمندتان که از جدیدترین نسخه ویندوزفون یعنی ویندوزفون ۸ بهره می‌برد، باشید که ناگهان با پیغام خطایی روبرو شوید که از شما درخواست می‌کند سی‌دی نصب ویندوز را در داخل دستگاه بگذارید و کامپیوتر را مجددا راه‌اندازی کنید. این موضوع،خنده‌دار اما درعین حال واقعیت است!

 



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • vib برای تازه شدن دیرنیست
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت اطلاع رسانی اخبار فناوری اطلاعات و IT و آدرس teraflops.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.